כך תחזקי את הקשר עם הבת שלך - Matchizz

כך תחזקי את הקשר עם הבת שלך

מערכת היחסים של אם ובת יכולה להיות דבר מורכב, ואנחנו לא מתכוונים בהכרח לגיל ההתבגרות. הקשר שלך איתה יכול להשפיע מגיל צעיר על ההתפתחות שלה, על הביטחון העצמי ועל העתיד שלה.
נכון, החיים שלך עמוסים – קריירה, תחזוקת הבית, הטיפול בילדים ובואי לא נשכח גם את המימוש העצמי שלך… אחרי כל זה, יכול להיות מצב שאין לך כמעט הזדמנויות לזמן איכות של אחת על אחת עם הקטנה שלך.

קודם כל, תשמחי לגלות שיש דברים שאתן כבר עושות יחד ואולי לא שמת לב כמה הם משמעותיים. ומעבר לזה, מה בכל זאת את יכולה לעשות כדי להקדיש לה את הזמן הנחוץ כדי לחזק את הקשר?

נתחיל מהדבר הכי חשוב לביצוע:
הקדישי זמן איכות רק לה.
נכון, זה קשה לפעמים, במיוחד כשיש עוד אחים בתמונה – אבל להקדיש לכל אחד מהם זמן איכות של 1:1 עם אבא או אמא אחת לתקופה יכול לחבר בינכם באופן אחר. את יכולה לאסוף אותה מהגן לבד או לקחת אותה לאחר צהריים של כיף רק את והיא. אל תשכחי לפתח איתה שיחה: את יכולה לשאול אותה קצת יותר על היומיום שלה במסגרת ועל החברות שלה. כשכל תשומת הלב שלך מוקדשת לה, עשויות להתפתח שיחות שלא ציפית להן – כן, גם עם הקטנטונת שלך.

ומה עושים בזמן הזה ביחד? עבודה על תחביב משותף יכולה להיות אופציה נהדרת לבילוי של שתיכן בלבד.
לא משנה אם הילדה שלך יצאה דומה לך או שונה לחלוטין, בטוח תוכלי למצוא פעילות משותפת שגורמת לשתיכן להתלהב כמו ילדות קטנות. שעת יצירה, קריאה של ספר כולל המחזה וקולות (הכי כיף ומצחיק!), או אולי אפילו להכין ארוחת ערב יחד. התייעצי איתה, קבלו החלטות יחד ותני לה להרגיש שהיא שותפה בתהליך – זה יראה לה שאת סומכת עליה ונותנת מקום לדעות שלה, וזה אף פעם לא מובן מאליו.

גם לבגדים יש משמעות. לבשו בגדים תואמים לאמא ובת וצאו לבלות. זה הזמן להראות לילדה שיש לה אמא שמבינה עניין…
חיבור כל כך פשוט ומעצים. בזמן שאתן מבלות את הזמן הבלעדי שלכן יחד, נצלו את ההזדמנות להראות לעולם את החיבור בינכן, בטוח תעלו לא מעט חיוכים על פניהן של העוברים ושבים.
תמיד היא רצתה להתלבש כמו כמוך? חולצות תואמות לאם ולבת יגרום לה להרגיש שיש בניכן משהו משותף שמחבר רק בינכן, ולאף אחד בבית או בכלל אין עוד כזה.

זה הזמן להצטלם יחד ולהנציח את הרגעים החשובים בחיים, לשתף את התמונות בווטסאפ המשפחתי ואפילו למסגר למזכרת שתזכיר לכן תמיד שיש בינכן קשר מיוחד.

Share:

אולי יעניין אותך גם...

מתנה לאח גדול

מתנת לידה

5 רעיונות למתנות לידה מקוריות כשחושבים על מתנת לידה המחשבה הראשונה היא על מתנה ליולדת או על מתנה לתינוק שנולד. זו מחשבה ברורה וגם הגיונית!

מתנה לסבתא - תיק

מתנה לסבתא

7 רעיונות למתנות לסבתא אם יש מישהי שהיא המרכז האמיתי של כל שבט זו היא! ומתנה לסבתא שלכם זו בדיוק תשומת הלב שהיא צריכה.היא מבינה

מתנות ליולדת

מתנה מקורית ליולדת

מתנות ליולדת​​ מחפשת מתנה מקורית ליולדת שהיא החברה הכי טובה, בת הדודה או הקולגה בעבודה?יש לנו רעיון למתנת לידה מרגשת ומקורית! מישהי שחשובה לך, תדע

מתנות לזוג

מתנות לוולנטיין

מתנות לוולנטיין – 5 רעיונות לחולצות תואמות לזוג וולנטיין דיי ממש מעבר לפינה, ומרגישים את האהבה באוויר! אם אתם מחפשים להוסיף קצת ניצוץ לתוכניות שלכם

מתנות לזוג

מתנות ליום האהבה

מתנות ליום האהבה – 5 רעיונות למתנה זוגית בין אם אתם חברים חודשיים, שנתיים או נשואים 5 שנים, מתנה ליום האהבה תמיד תשמח את החצי

סגירת תפריט
×